Mijn foto
Gezellig dat je even op mijn blog komt kijken Mijn hobby's zijn : Quilten, machineborduren,kleding maken en fotografie

zaterdag 2 januari 2016

Heel lang geleden dat ik hier weer eens iets geschreven heb, dus allereerst de allerbeste wensen voor 2016.

Er zijn weer voldoende uitdagingen op ons "www" voorbij gekomen die ons in 2016 weer voldoende bezig kunnen houden zodat we ons niet hoeven te vervelen.

Omdat ik een tijdje met andere dingen bezig ben geweest en ook wat dingen heb afgemaakt zoals de Nearly Insane en wat kledingstukken heb gemaakt is het blog er bij ingeschoten. maar het idee is om dit toch weer op te pakken want als ik zie wat een prachtige dingen er allemaal voorbij komen op jullie blogs...echt heerlijk om te zien. En natuurlijk weer een bron van inspiratie.

Van de Nearly Insane kan ik geen foto's meer laten zien omdat die half Maart op de tentoonstelling komt te hangen van onze vereniging "LappiePassie"   waarover later meer.

Maar de nieuwe uitdaging is de    365challenge   
 en natuurlijk ga ik het niet volhouden om elke dag een blokje te maken maar ik kan wel verzamelen en op mijn eigen tempo eraan werken !


3 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuwjaar en succes met deze uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag eens een overzichtje gemaakt van waar ik allemaal mee bezig ben en ja, dan schrik je! Maar gelijk geeft het meer inzicht waar ik dit jaar eens wat meer aan wil werken of mee beginnen! En dus de keus gemaakt ECHT niet te beginnen aan de 365 challenge! Alleen de blokjes sparen en tekenen. Je moet ergens je prioriteiten leggen toch? Je NI is op de laatste foto al prachtig! Hij blijft in mijn geheugen gegrift! Ja, bloggen blijft leuk he! Ik ben ook weer begonnen ermee! Jij ook de beste wensen voor 2016! Dat we er maar een mooi creatief jaar van mogen maken met z'n allen.
    Fijne creatieve week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom weer eens op je blog Ada via de lezer van je laatste bericht. Deze was blijkbaar niet doorgekomen. Laat me aub weten wanneer die tentoonstelling is. Lijkt me leuk om te bezoeken.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het gezellig als je een berichtje achterlaat